reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kornélia Obžerová Királyová

Kornélia Obžerová Királyová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek citlivo vnímajúci nespravodlivosť tohto sveta. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pomáhať a chrániť

Kornélia Obžerová Királyová

Pomáhať a chrániť

Môj názor na zavedenie troch prúdov na D1 od Trnavy do BA bol dosť rozpačitý vždy. Na jednej strane som mala pocit, že premávka je plynulejšia, na druhej strane som sa cítila ohrozenejšia. Vždy som ju však prešla veľmi rýchlo a bezpečne...takže som nemala v podstate nikdy nejaké vážne výhrady voči nej. Je pravda, že počas daždivých dní to bola často divočina, keď stierače ledva stíhali stierať kvapky, respektíve prúdy vody rinúce za z oboch strán, ale vždy dopadlo všetko dobre...až raz...

  • 6. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 669x
  • 6
Ako nám umožnili cestovať v čase...

Kornélia Obžerová Királyová

Ako nám umožnili cestovať v čase...

Historické mesto s názvom Banská Štiavnica vám mnohým určite netreba nijako predstavovať. Keď však zmienim malú obec Hodruša-Hámre, respektíve Banská Hodruša, vybaví sa vám niečo? Mnohí obec poznajú ako jednu z najdlhších obcí na Slovensku. Tí čo cez ňu mali tú česť ísť toho roku, tak sa im možno vybaví tá strastiplná deravá cesta, ktorá nemá konca. Ale myslím, že málokto naozaj vie, aká čarovná je táto dedinka a akú úžasnú históriu v sebe skrýva, rovnako bohatú ako samotná Banská Štiavnica, keďže dlhé roky bola vlastne predmestím tohoto historického mesta.

  • 5. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 1
Beh - pre zdravie - beh o život ...

Kornélia Obžerová Királyová

Beh - pre zdravie - beh o život ...

Po mesačnom tréningu chôdze už chodím aj behať. Dnes sme šli v skorých ranných hodinách, keďže Maxovi sa nejako nechcelo spať a budil už pred šiestou ráno. Max je náš desať mesačný bígel. Je to dobrý spoločník a môj osobný tréner, motivátor. Nedovolí mi veru len tak sa vzdať a stále ma ťahá dopredu. Dnes si však zabehal viac on ako ja. A to bežal doslova o život.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 553x
  • 2
Milí vodiči, sneží!

Kornélia Obžerová Királyová

Milí vodiči, sneží!

Vážení vodiči a vodičky. Možno v tom každodennom strese ste si nevšimli, že sneží. Možno ste si auto odhŕňali úplne bezmyšlienovite, alebo ste ho vytiahli z garáže a tak vám to celkom nedošlo. Alebo neviete čo je sneh?

  • 14. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 947x
  • 4
Liek nielen na chorú dušu...:)

Kornélia Obžerová Királyová

Liek nielen na chorú dušu...:)

Vedela som, že by som tie prekliate štyri kolesá nemala používať tak často. Vedela som, že do práce sa bez nich nezaobídem, ale ísť ešte aj 500 m do obchodu použitím tých štyroch kolies, to by som už fakt nemusela...ale predsa...nechám to auto len tak stáť pred domom, budem vláčiť ťažké tašky ako moja mama neustále vláčila a vlastne aj vláči...takto nejak som veru dlhé roky uvažovala...a nechápala som, prečo tá mama nevyberie to auto z garáže a nejde na veľký nákup autom, prišlo mi to naozaj riadne neprirodzené, že ide pešo a naťahuje sa s nákupmi. Veď nežijeme v stredoveku...

  • 12. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 582x
  • 0
reklama
V čakárni

Kornélia Obžerová Királyová

V čakárni

Sedím v čakárni u svojho obvodného lekára. Ako sa po sviatkoch dalo predpokladať, čakáreň je plná. Vlastne preháňam, dlhý je len zoznam pacientov  čakajúcich na vybavenie v ambulancii zavesený pri dverách.  A srdečná vďaka za tento zoznam, ktorý nás nenúti čakať celú dobu v čakárni a sedieť medzi všetkými  pacientmi, ktorí sa chtiac-nechtiac stávajú bacilonosičmi. Vďaka zoznamu, nielenže nemusím sedieť a ani sa nepohnúť, nemusím ani sledovať orlím zrakom, kto prišiel predo mnou a po kom nasledujem ja, myslím, že sa aj minimalizujú hádky a zlepšuje atmosféra v čakárni.

  • 9. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 197x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu